ثبت شکایات فروشگاه اسمارت شاپ

کاربر گرامی ، بی شک تمام سعی و تلاش مدیریت و کلیه پرسنل مجموعه اسمارت شارپ در جهت کسب رضایت حداکثری شما می باشد . ما معتقد بر آنیم که جلب رضایت و کسب اطمینان شما بهترین تبلیغ و سرمایه این فروشگاه می باشد که همواره از آن محافظت و نگهداری خواهیم کرد . کلیه پیشنهادات ، انتقادات و یا شکایات شما در اولین فرصت ممکن توسط مدیریت مجموعه مورد بررسی دقیق و توجه قرار خواهد گرفت .

جهت هر گونه ثبت شکایات در مورد موارد ذیل می توانید با تکمیل و ارسال فرم مربوطه ما را در زمینه پیشرفت اهدافمان یاری نمایید .

  • عدم پاسخگویی در زمان مقرر توسط کلیه کارشناسان و پرسنل خدمات پس از فروش .
  • تاخیر در زمان ارسال سفارشات مشتریان توسط پیک موتوری ، تی پاکس و یا ادره پست .
  • هرگونه تاخیر در زمان پاسخگویی در مورد خدمات پس از فروش در زمینه نصب و راه اندازی .
  • تاخیردرارسال کالای مرجوعی و یا تعویضی که مورد پذیرش اسمارت شاپ قرار گرفته است .